You are currently viewing איך לבחור חברת ניקיון לתקופות עמוסות?

איך לבחור חברת ניקיון לתקופות עמוסות?

בעלי דירות ובתים בכל מקום בארץ, הם קודם כל אנשים עובדים. (רובם!) הישראלי הממוצע היום יכול להיות צעיר רווק או בעל משפחה, לגור בעיר הגדולה, בכפר קטן או בישוב קהילתי. בכל מקרה יש דבר אחד משותף לכולם- כולם רוצים להיכנס לבית נקי ונוצץ. זה נותן להם הרגשה טובה, יש ריח טוב באוויר ותדעו לכם, שזה עושה גם ניקיון בראש.

חלקם של האנשים הללו מנקה את הבית לבד. עושים תורנויות עם בני הזוג, ייתכן שמשתפים גם את הילדים (זה חינוכי!). יש אנשים שבאמת מנסים להשתלט על כל הנושא הזה של ניקיון בכוחות עצמם ובתקופות מסוימות, באמת מצליחים לעשות את זה. כשאין להם לחץ בעבודה, ההנפקה בבורסה רק בחודש הבא, יש לי זמן למבחנים של התלמידים והמשמרות שלי בבית חולים לא צפופות. לכל בן אדם יש תקופות רגועות מבחינת עבודה, ויש גם תקופות של לחץ. בתקופות האלה מישהו צריך לנקות את הבית. אם הבית שלכם יהיה מלוכלך, דווקא כשאתם בעומס, זה יעמיס עליכם לא רק לכלוך, אלא גם הרבה רגשות אשם.

אז איך יוצאים ממעגל העומס הזה עם בית נקי, שמוריד מכם את הלחץ וגם עושה להם נעים בחיים. הנה כמה טיפים לבחירת חברת ניקיון ללקוחות חדשים.

  • אתם יכולים לקבל המלצה על חברת ניקיון טובה, מכל אדם שאתם מכירים, שעובד עם חברת ניקיון הרבה זמן ושהוא מרוצה מהשירות שהוא מקבל.
  • אתם יכולים להיכנס לרשת, לגלוש באתרים של חברות ניקיון ולקרוא עליהם המלצות וחוות דעת.
  • אתם צריכים לברר כמה עולה מנקה, ואתם צריכים לקחת בחשבון שחשוב שהוא יהיה נחמד, תקשורתי ומישהו שבאמת יוכל לעשות את כל העבודה הצפויה בבית שלכם.
  • טיפ חשוב ללקוחות מתחילים של חברת ניקיון. לכם יש איזה מושג של זמן על ניקיון בית, כאשר אתם ניקיתם אותו, אבל זה לא אומר שהמנקה שתזמינו הביתה עובד בקצב שלכם. על שום מנקה לא חלה חובה לעבוד בקצב מסוים, התנאי היחידי הנדרש הוא לדעת לנקות. לכן אם אתם מזמינים פעם ראשונה מנקה לבית שלכם, אל תעמדו לו על הראש ותנו לו לנקות בקצב שלו.
  • בחרו בחברת ניקיון שעובדת עם חומרי ניקוי טובים, ידועים ואיכותיים. לא פחות חשוב זה שיהיו לחומרי הניקוי הללו, תוי תקן ואישורים של משרד הבריאות. בדקו גם שיש לה חומרי ניקוי ייעודיים למשטחים שונים בבית שכלם כמו: פרקט, שיש, קרמיקה, עץ, זכוכית, אלומיניום ועוד.
  • תכננו את ניקוי הבית שלכם בשלבים. העמסת יתר על המנקה, כך תגרע מאיכות הניקוי. המלצה שלנו זה ללכת על ניקוי ראשוני לא יסודי, ובפעם השנייה, תתחיל להיות התייחסות של ניקוי יסודי בכל מיני מקומות בבית. פעם ארונות מטבח, ארונות חדר שינה, וילונות ועוד.