You are currently viewing טיפים לשדרוג המטבח

טיפים לשדרוג המטבח

 

כל אחד חולם על מטבח מעוצב ופרקטי לשימוש. כיום הקבלנים כוללים בעלות הדירה מטבח סטנדרטי. לחלק מהאנשים הוא בהחלט יכול להתאים בעוד שלאחרים, בעיקר אלה שעוסקים בצורה אינטנסיבית בבישול ואפיה, יהיה צורך לשדרג אותו. ישנם לא מעט היבטים הקשורים לשדרוג, תכנון ועיצוב המטבח. הפעם נתמקד בשדרוג מטבח ישן.

ליטוש שיש

השיש הוא החומר היקר ביותר לא רק במטבח אלא גם בבית. אם רכשתם דירה שינה, אתם לא בהכרח חייבים להחליף אותו במיוחד אם הוא יפה ומוצא חן בעיניכם אבל נראה מיושן וסדוק. מה אפשר לעשות? ליטוש שיש מטבח ע"י חברה ניקיון או כל ספק שירות אחר שמומחה בזה. במקום להחליף את השיש, זה יכול פשוט לרענן לכם את המראה שלו. כמובן שזה לא מתאים במקרה של סדקים, אבל כאשר מדובר בחומר עם כתמים קשים שנוצרו לארוך השנים כמו גם שריטות, בהחלט אפשר להשתמש בשירות זה על מנת לחדש אותו בקלות רבה.

החלפת דלתות

במידה ואין לכם תקציב לרכישת מטבח חדש, אפשר להשתמש באופציה שתוזיל לכם את העלות באופן משמעותי. אם מבנה המבטח מאתים לצרכים שלכם, ואתם לא רוצים לשנות אותו, תמיד אפשר פשוט להחליף את הדלתות וכן לשנות אתה צבע והמראה של המטבח. אפשר לבחור בסגירה אחת של הדלתות, להוסיף קלפה במקום שני דלתות ועוד. חשוב מאוד שזה לא רק יראה יהיה אלא גם יהיה פרקטי לשימוש.

הוספת ארונות מטבח

כאשר רוכשים מטבח סטנדרטי שמציע אחד הספקים דרך הקבלן, תמיד תהיה לכם אופציה להוסיף ארונות. במקרים רבים ישנו קיר שלכם ללא ארונות או שאפשר להוסיף ליד הארונות הקיימים 2 נוספים. למשל ארונות מעט המקרר לדברים שאתם משתמשים בהם לעיתים רחוקות. את הארונות האלה אפשר לרכוש בכל שליו. אתם תכירו טוב את הצרכים שלכם די מהר, כלומר כמה חודשים לאחר שתעברו לגור בדירה.

החלפת כיור

הכיור שקים כרגע במטבח מלא שריטות וכתמים שקשה להסיר. רוב הסיכויים שהוא אינו עשוי מגרניט. אם יש לכם את האופציה להחליף את הכיור. עשו זאת. גרניט הוא חומר מאוד עמיד לאורך זמן כמו גם הוא מתנקה בקלות. אפשר להשיג אותו בגוונים שונים. זהו אחד הדברים הכי חשובים כאשר מגבשים תקציב לשדרוג לאורך זמן.

את תשכחו להתייעץ

רגע לפני שאתם לוקחים החלטה סופית כדי להתייעץ ולהתאים את שדרוג המטבח, כאמור, לא רק ליופי אלא גם לצרכים שלהם. התייעצו עם שכנים, אמהות וכל מי שיש לו נסיון בשידרוג ושיפוץ מבטחים. תבדקו מה היו הטעיות שעשו כמו גם מה היו הדברים הטובים ששיפרו את השימוש במטבח על מנת שתוכלו ללמוד מהתהליך. אמנם שדרוג מטבח לא עולה כמו רכישת מטבח חדש, ובכל זאת, זאת עלולה להיות הוצאה לא קטנה שממש לא כדאי להקל בה ראש.