פוליש ווקס הנו טיפול להברקת הרצפה ושיקומה

מי שזקוק לתיקונים קלים ברצפה, לאחר שהיא איבדה מהברק שלה, אך הרצפה עצמה שמורה, כמעט לא סדוקה ולמעשה מספקת את התשתית הראויה לשימוש עתידי, לא חייב לצרוך טיפולי פוליש יקרים וסבוכים. גם השירות הבסיסי של פוליש ווקס יכול להועיל במקרה כזה. בהשוואה לפוליש קריסטל, נחשב פוליש ווקס לשירות בסיסי, פחות עמיד, אך לעתים, במקרים קטנים בהם התיקון מזערי, זה בדיוק מה שצריך, וכל המוסיף גורע.

השירות מתבצע על ידי חברת פוליש ווקס מקצועית ומנוסה

חברת פוליש זו מספקת גם שירותי פוליש אחרים ויוקרתיים יותר. אנו מבצעים פוליש לרצפה בהתאם לנזק או לבלאי שנוצר בה, ואנו עובדים רק עם לקוחות שמתאימים לשירות. ללקוחות שאינם מתאימים יוצעו שירותים אחרים – כמו טיפולי פוליש יוקרתיים יותר. במקרים מאד קיצוניים יומלץ על החלפת הרצפה, אם הנזקים שמצאנו עליה חמורים ויצריכו טיפול יקר שכבר פחות משתלם ממנה.

פוליש לרצפה מסוג ווקס מתאים בעיקרו לביצוע תיקונים קלים או הברקה של הרצפה

השירות הרבה פחות מתאים, אם בכלל, לפרויקטים בהם הרצפה מאד סדוקה ומאד שבורה. במקרה כזה, אם בכלל פוליש לרצפה, ולא החלפה, הוא שמתאים, זה יהיה טיפול פוליש יקר ועמיד יותר, שיספק את התמורה הנדרשת לרצפה. ברם, כל עוד הרצפה תקינה, ורק זקוקה להברקה קלה, פוליש מסוג ווקס הוא בדיוק מה שאתם צריכים על מנת שזה יקרה.

פעולות שיש לבצע בטרם הפוליש

  • ניקוי יסודי של הדירה (יתבצע על ידנו). בלעדיו, הרצפה חשופה להידבקות הלכלוך לחומר הפוליש.
  • בדיקה מקיפה של הדירה למציאת מוקדי סדקים וטחב, והכנתם לתיקון הצפוי.
  • הדבקה של מוקדים שבורים וסדוקים שכבר אותרו.

לאחר ביצוע שלושת השלבים הללו יתחיל הליך הפוליש וההברקה. סדר הפעולות מתבצע במתכונת זו, ונעשה באופן מזורז על בסיס ניסיון רב שאגרנו במשך השנים. אנו מתמחים בניקוי ושיקום כל סוגי המרצפות, והגשתן ללקוח כשהן מבריקות, יפות ומוכנות לשימוש חוזר. הפוליש אינו רק משביח את מראה הרצפה אלא גם מגן עליה והופך אותה לעמידה יותר לאורך זמן. רק כך תוכלו להבטיח שהרצפה תהיה בטוחה יותר לדריכה, ואטרקטיבית יותר כאשר מתבוננים בה.