פוליש – כל מה שכדאי לקחת בחשבון

בין אם אנו מאוד מסודרים ובין אם בלגניסטים, בין אם מדובר במרחב הפרטי שלנו ובין אם בסביבת העבודה, לרוב האנשים מכנה משותף – כולם אוהבים לראות את הרצפה שלהם מבריקה, יפה ונוצצת. ואם אפשר שהמראה הזה ישרוד לאורך זמן – מה טוב. הבשורה המשמחת היא שכדי להשיג את המראה הרענן והמחודש, אין צורך בעבודת קרצוף מפרכת, במיוחד לא כיום, כאשר ניתן בכל עת להזמין הביתה חברה מקצועית אשר מתמחה בביצוע פוליש לרצפה.

אילו סוגי שירות קיימים? מה ההבדל ביניהם? מתי הזמן האידיאלי להזמין שירות זה הביתה? ומדוע חשוב להזמין את השירות מחברה מנוסה בתחום? לפניכם כל הפרטים החשובים.

מתי כדאי ומומלץ להזמין פוליש?

הברקת הרצפה היא הפתרון האידיאלי במקרה שהרצפה שחוקה ואין באפשרותכם כרגע לעמוד בהוצאה כספית של החלפת המרצפות, או לחלופין, אם אין לכם את הכוחות הנפשיים הנדרשים כדי לשרוד שיפוצים. ברוב המקרים, הנטייה היא להזמין שירות לאחר עבודות שיפוץ ובנייה או רגע לפני מעבר לדירה חדשה. אולם אין זה מחייב. ניתן להזמין שירותי הברקה בכל עת ולכל מטרה וכך להפיח חיים ברצפה הישנה ולהשיב עטרה ליושנה.

עם השנים הרצפה שבחרנו צוברת בלאי. אם בגלל כובד המשקל של הרהיטים המונחים עליה, אם בגלל הזזתם. אם בגלל חשיפה למים או לפגעי הזמן וכן הלאה. בעזרת פוליש ניתן להתמודד עם כל בלאי ברצפה וממש להחזיר אותה אחורה בזמן, ליום הקנייה. יחד עם זאת, כדי להגיע לתוצאה המקסימלית, חשוב לעשות את ההתאמה המושלמת בין סוג הפוליש לסוג הרצפה.

אילו סוגי פוליש קיימים?

ישנם סוגים שונים של פולישים אשר לכל אחד יתרונות וחסרונות. ההבדל המהותי ביניהם הוא מידת התאמתם לסוגים שונים של רצפות. לכן, על מנת להגיע לתוצאות הרצויות וכדי לא לגרום נזק בלתי הפיך לרצפה, יש להתאים בין סוג הטיפול לסוג הרצפה ויתרה מכך, להתאים את המאפיינים של כל סוג לצרכים האישיים של החלל ושל אלו השוהים בו.

  • פוליש ווקס פוליש ווקס הוא אולי הוותיק מכל הסוגים השונים וגם הזול ביניהם. יתרונו טמון במחירו. כחלק מהתהליך, מורחים שכבת שעווה אשר יוצרת אפקט מרשים וחלק. חסרונותיו של סוג זה הם שהוא אינו כולל שכבת הגנה המונעת שריטות, הוא מחליק ביחס לסוגים אחרים והוא שורד לזמן הכי קצר, ביחס לאלטרנטיבות האחרות שקיימות בשוק.
  • פוליש קריסטלסוג זה נחשב כיום למאוד פופולרי לשימושים שונים. פוליש קריסטל כולל פעולת קרצוף מסיבית המובילה למראה מבריק ונטול שריטות לאורך זמן. במהלך ההברקה מחדירים אל הרצפה חומר הנקרא מגנזיום. חומר זה גם מונע שריטות או נזקים לרצפה ומחזיק מעמד לזמן רב יותר. יתרונותיה של הברקה קריסטלית טמונים בעובדה שהיא אינה גורמת להחלקה, עמידה לאורך זמן רב יותר, מונעת נזקים ובעיקר – הופכת את הניקיון למאוד נוח ופשוט. חסרונותיו הם, שהוא לא מתאים לכל סוגי המרצפות כמו למשל לגרניט פורצלן או לקרמיקה.
  • פוליש אקרילי – פוליש אקרילי משמש בעיקר באזורים תעשייתיים, במשרדים או עבור משטחים גדולים. סוג זה מתבצע בכמה שלבים כאשר הקרצוף הוא השלב הראשון ושכבת איטום היא השלב האחרון בתהליך. הברקה זו מיועדת לחללים בהם ישנה תנועה ערה של אנשים ומיועד להחזיק מעמד לאורך זמן רב.

פוליש מקצועי

חשיבותה של בחירה בחברה מקצועית

היות וקיימות חברות רבות המציעות שירותי פוליש, קיימת חשיבות רבה לבחירה בחברה הנכונה. חברת ניקיון פוליש ברקת מתמחה במתן שירותי ניקיון לכל מטרה, ולכן תוכל לספק עבורכם פתרון מותאם אישית. בכל הנוגע לפוליש, אנו מכירים את המינונים הנדרשים, עובדים עם הציוד ועם חומרי הניקיון הטובים ביותר שקיימים בתחום ומעסיקים עובדים מנוסים להם ידע וניסיון.

באפשרותכם לשוות לרצפה שלכם מראה חדש ורענן על ידי המומחים של פוליש ברקת. להזמנת כל אחד מהסוגים, כל שעליכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר כבר עכשיו ואנו נשמח להתאים לכם פתרון איכותי!