פוליש לדירות חדשות

 

כאשר עוברים לדירה חדשה, בין אם רכשתם אותה מקבלן, או שאתם מקבלים אותה להשכרה ממישהו שקנה אותה להשקעה, כדאי לבדוק אפשרות לשירות פוליש לדירות חדשות. מדוע? כי לא תמיד הקבלן מספק את הדירה נקיה כמו שצריך. חברת ניקיון, אשר מתמחה בעבודה מסוג זה, יכולה לספק לכם את הפתרון המושלם. כמו כן, עדיף לא לעשות עבודה מורכבת זו בשיטת עשה זאת בעצמך מכיוון שזה עלול להסתיים בנזק. לא אחת אנשים עשו ניקיון יסודי בעזרת חומר כמו חומצת מלח ופשוט שרפו את הרצפה.

פוליש לדירות חדשות לאחר שיפוץ

כאשר אנשים רוכשים דירה מקבלן בשלב מאוחר של הבניה, ולכן אין באפשרותם לבצע תיקונים והתאמות לצרכים שלהם, הם מזמינים קבלן שיפוצים שיעשה זאת. במקרה כזה, אין בכלל ספק שלאחר השירות יש צרוך בהזמנת פוליש לדירות חדשות גם אם כל הרצפה כוסתה בקרטונים. האבק מגיע לכל מקום כמו גם הלכלוך. ביצוע פוליש לרצפה ע"י שירות ניקיון יבריק את האריחים וייתן להם ברק שאולי ואבד בתהליך הבניה והשיפוץ.

ליטוש מרצפות קרמיקה אינו אפשרי

ביצוע פוליש וליטוש מרצפות לקרמיקה הוא אינו אפשרי מכיוון שמדובר בחומר שלא סופג אל תוכו מים. קחו זאת בחשבון. כמו כן, לכל סוג רצפה מתאים סוג ניקוי משלו כדוגמת פוליש קריסטל, ווקס, או אקרילי. לכן חשוב להתייעץ עם חברות ניקיון בנוגע לסוג הניקוי הרצוי על מנת שהתהליך לא יסתיים בנזק לרצפה.

שירות ניקיון בכל רחבי הארץ

חברת ברקת מספקת שירות פוליש לדירות חדשות, עסקים ומבנים מכל הסוגים בכל רחבי הארץ ע"י צוות ניקיון איכותי שמנוסה בתחום במשך שנים רבות. אנו נדאג שהרצפה שלכם תבריק ותיראה כמעט כמו חדשה בין אם היא רצפה שהותקנה ע"י הקבלן כשנה לפני שמסרו לכם את הדירה או שמדובר ברצפה ישנה.  אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר בכל ולבדוק גם את שאר שירותי הניקיון שאנו מציעים. כמו למשל פינוי דירות, סידור בתים ובגדול כל שירות ניקיון שאפשר לעלות על הדעת כולל ניקוי שטיחים וספות. אנחנו כאן למענכם בכל רחבי הארץ.