פוליש לתיקון שריטות

 

ליטוש מרצפות הכולל פוליש לתיקון שריטות, יחזיר לבית או המשרד שלכם את המראה הנוצץ שהוא איבד עם השנים. חברת פוליש ברקת, מתמחה בין היתר גם בתהליך זה. אנו שולחים צוותים מנוסים בניקיון לכל חלקי הארץ. השירות ניתן למוסדות, בעלי עסקים וגם ללקוחות פרטיים. צרו קשר להזמנת השירות.

מתי השירות הוא יעיל במיוחד?

  • השכרת משרד שאינו חדש – עברתם למשרד במבנה שקיים כמה עשרות שנים ואתם מעוניינים להשקיע במראה שלו מכיוון שתשכרו אותו לטווח ארוך מאוד? פוליש לתיקון שריטות הוא פתרון יעיל ולא יקר כלל במקרה הזה.

פוליש לתיקון שריטות
פוליש לתיקון שריטות
  • כחלק מתהליך השיפוץ – אם מדובר ברצפה חדשה יחסית, אך כזאת שניזוקה. תהליך ליטוש שיש או אבן, בהתאם לסוג הרצפה, יציל אותה.

  • חסכון – אין ספק שבמטרה לשפץ את הבית, ישנו צורך בתקציב לא קטן. כאשר מדובר בשיפוץ כללי, לא תמיד צריך להחליף את הרצפה. ליטוש ופוליש יכולים להחזיר לה את הניצוץ.

האם אפשר לעשות פוליש לקרמיקה?

לא, מכיוון שמדובר בחומר שלא סופג אליו נוזלים, חומר יחסית רגיש, כך שהתהליך הזה הוא אינו אפשרי. מה שכן אפשר לנקות את הרצפה בעזרת  מכונה איכותית וחומר ניקוי חזק.  תזהרו כאשר אתם עושים את התהליך בעצמכם. לא אחת אנשים השתמשו בחומצת מלח (מי אש) לרצפה שזה לא מתאים לה ולמעשה שרפו אותו עד כדי כך שהיה צריך להחליף אותה.

תחזוקה נכונה

כדי למנוע מהרצפה שלכם להיראות מיושנת ועל מנת שלא יהיה לכם צורך לבצע תהליך פוליש לתיקון שריטות יותר ממה שצריך, חשוב לנקות אותו אחת לשבוע. לדאוג לשטיח או משטח משחקים בחדרי הילדים הקטנים, להקפיד לאכול במטבח או בפינת האוכל, ולהיזהר משימוש בחומרים כימיים חזקים מידי שאינם מתאימות למרצפות מסוימות.

אם יש לכם שאלות, אתם מוזמנים ליצור קשר עם נציג פוליש ברקת. אנו נשמח לייעץ לכם ולהסביר גם עד כמה תהליך זה יכול להתאים לכם. חשוב להבין שלכל סוג רצפה יש להתאים סוג הפוליש רלוונטי. למשל פוליש קריסטל לא מתאים לכל רצפה. סוגים נוספים: אקרילי ווקס. לכן כדאי להיזהר מלהשכיר מכונת פוליש על מנת לבצע את התהליך בשיטת עשה זאת בעצמך. אם לא תדעו להתאים את התהליך –  אתם עלולים להפוך את הזול ליקר.