שמירה על הניקיון כשיש כלב בבית

כל מי שמכניס חתול או כלב לבית, יודע שיהיה צורך לנקות יותר מהרגיל. זה בולט במיוחד בחודשי הקיץ כאשר מדובר בכלבים גדולים ופרוותיים במיוחד. בחלק מהמקרית, אנשים מזמינים מנקה או חברת ניקיון על מנת שתעזור להם. לפעמים החיות משאירות נזק כך שיש צורך לחדש את מראה הרצפה ע"י הזמנת שירות פוליש קריסטל. אז אם אתם מתכננים לקחת כלב ורוצים לשמור על הניקיון ולמנוע נזקים –  קבלו כמה טיפים מאתנו בנושא.

רכשו מסרק בחנות חיות

חשוב מאוד לרכוש מסרק איכותי בחנות חיות ולסרק איתו את הכלב לפחות פעם ביומיים. לא תאמינו איזה כמות גדולה של פרווה אפשר להוריד ממנו בחודשי הקיץ. הפרווה נושרת בחודשים האלה יותר מתמיד על מנת שיהיה פחות חם לכלב. אם לא תעשו זאת, הפרווה תצטבר בכל מקום: על הרצפה, על הספות וגם על הבגדים שלכם. קחו בחשבון שאם תסרקו את הכלב, אין זה אומר שתמנעו לגמרי את נשירת הפרווה בבית, אבל תפחיתו את כמות הפרווה הנושרת באופן משמעותי. חשוב לעשות זאת במיוחד כאשר מדובר בספות בד, שכן הפרווה נדבקת אליהן.

מסרק לפרוות כלבים
מסרק לפרוות כלבים

השתמשו בעיתונים ונקו מיד לאחר עשיית הצרכים

בחצי השנה הראשונה גורי כלבים עושים את הצרכים בבית. החינוך לוקח זמן. כדי למנוע כתמים על הרצפה שלאחר מהן יהיה קשה להסיר אותם וכדי לא להגיע למצב שאתם צריכים להזמין חברת ניקיון בתים לביצוע ניקוי יסודי, חשוב לפרוס עיתונים במקומות בהם הוא עושה צרכים. בהדרגה הוא ילמד לעשות על העיתונים. אל תסתפקו בשכבה אחת של עיתונים אלא לפחות ב 3.  כמו כן, הקפידו לנקות את הצרכים מהעיתונים או מהרצפה מיד לאחר שהכלב עשה אותם.

קצצו את ציפורני הכלב

יש לכם פרקטיים בבית? בעלי חברות ניקיון יעידו שהם טיפלו לא אחת בשריטות שנעשו על הפרקטים. כדי למנוע זאת, יש להגיע לווטרינר כאשר ולבקש ממנו לקצץ את ציפורני הכלב. אל תעשו זאת לבד מכיוון שאתם יכולים להזיק לכלב. אפשר לעשות זאת במקומות בהם ישנו וטרינר שמוכר ציוד לחיות, ברוב המקרים הוןטרינר ישמח לעשות זאת ללא עלות ללקוחות קבועים או כאשר אתם רוכשים ממנו אוכל או מוצר אחר.